Planning - Reisverslag uit Venray, Nederland van Ellen en Gardo Linders - WaarBenJij.nu Planning - Reisverslag uit Venray, Nederland van Ellen en Gardo Linders - WaarBenJij.nu

Planning

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Gardo

23 Januari 2009 | Nederland, Venray

Hallo allemaal,

De planning is klaar!!!!
Na vertrek vanaf schiphol vliegen we naar Hongkong. Daar hebben we een daghotel en hebben we de mogelijkheid om de stad te bezichtigen. Diezelfde avond vliegen we door naar Cairns waar we de volgende morgen aankomen. Hotelletje in Cairns en de volgende dag halen we de camper op en zoeken we een camping om ons enkele dagen te settelen. De verdere route is Townsville, McKay, Gladstone, Bundaberg, Beerwah (Australian Zoo) en enkele dagen Brisbane. Vervolgens Coffs Harbour, Taree, Katoomba, Griffith, (misschien Broken Hill wanneer er nog voldoende tijd is), Wagga Wagga en Sydney.

  • 23 Januari 2009 - 09:59

    Evelyne:

    De eerste reactie op jullie planning!
    Ziet er prima uit hoor!

    En het aftellen schiet nu ook al aardig op. Veel plezier bij de voorbereidingen.
    liefs Evelyne

  • 23 Januari 2009 - 11:40

    Bert Smids:

    Leuk kan ik jullie goed volgen en weet ik precies waar jullie zijn.
    De tijd vliegt snel dus de trip begint zo!

  • 26 Januari 2009 - 13:53

    Yvette:

    Wij vonden het zaterdag heel gezellig en zijn benieuwd naar jullie reisverslag. Aan de voorbereiding zal het niet liggen

  • 10 Februari 2009 - 08:00

    Rian:

    Hallo lieve Ellen en Gardo,

    Ik heb jullie site bij mijn favorieten gezet. Ik ga jullie op de voet volgen. Nu alvast heel veel voorbereidingsplezier.

    Dikke kus en tot snel

  • 16 Februari 2009 - 06:22

    Inge:

    Hee Ellen en Gardo,
    De pagina staat in de favorieten dus ik blijf lekker op de hoogte! Heel veel plezier alvast!

    Groetjes Inge

  • 16 Februari 2009 - 07:43

    Mildred:

    Goh, het komt wel erg dichtbij nu hè! Ik vind het echt heel erg leuk dat ik met jullie een beetje mee Down Under kan gaan.

    Veel succes en plezier met de allerlaatste voorbereidingen!

    Dikke kus,
    Mildred

  • 16 Februari 2009 - 08:49

    Tom, Wendy En Amy:

    Nog 2 weken en dan is het eindelijk zover!!
    Zo lang naar uitgekeken, dus ga er samen dan ook maar lekker van genieten.

    We gaan jullie zeker volgen. Zodat we op de hoogte blijven van wat jullie daar allemaal zien en beleven.

    Maar voordat jullie gaan komen we nog een keertje langs om jullie persoonlijk veel plezier te wensen.
    En de schoenmaten door te geven, hahaha!!!!

    Dikke kus van Amy en tot snel.

    Groetjes Tom en Wendy.

    Ps. ik type dit ook namens Tom want je weet dat hij al die dingen niet echt bijhoudt. Maar ik houdt hem wel op de hoogte van alles!

  • 16 Februari 2009 - 10:37

    Arjen:

    Hee bedankt voor de uitnodiging met jullie mee te reizen. Hopelijk ga ik dit leuk vinden en wordt ik niet verteerd door jaloezie..... Virtueel is ook maar virtueel.
    groetjes, Arjen

  • 16 Februari 2009 - 14:11

    Mieke:

    Heel veel vacantieplezier saampjes .Ook wij volgen jullie op de voet.Groetjes Ad en Mieke.

  • 16 Februari 2009 - 19:49

    Fam. Hagens:

    2 maart komt inderdaad al aardig dicht bij. We gaan jullie berichten in de gaten houden en dromen stiekem een beetje mee.
    Zo te zien is het meeste voorwerk al gedaan maar we wensen jullie veel plezier met dat wat er nog moet en staat te gebeuren.
    Groeten,
    Theo, Ingrid, Isa en Wessel

  • 17 Februari 2009 - 18:18

    Lobke:

    Hey you 2,

    Leuk zeg dat jullie op deze manier ook anderen op de hoogte willen houden van jullie reisactiviteiten. In mijn geval maar goed ook, want stond er niet bij stil dat het nu al zo dicht bij komt. En dat terwijl ik me zo had voorgenomen jullie op tijd een hele fijne tijd toe te wensen...

    Dus bij deze en tot meels.

    Veel liefs Lobke.

    Ps.
    Vind het natuurlijk erg leuk voor jou Ellen, maar je snapt vast wel dat ik met name blij ben voor Gardo: Kan hij eindelijk weer met zijn maatje reizen.
    ;)

  • 22 Februari 2009 - 10:30

    De Sergi's:

    Hoi hoi,

    Pak de zomerkleding maar in, vooral als je aankomt in t tropische Cairns.
    Tot over een maandje in Griffith!

  • 22 Februari 2009 - 20:50

    Susan Sheather:

    Hi Ellen & Gardo.

    I would love to show you some of the sites of Sydney. If you have any preferences or ideas about where you might like to go, please do email me.
    slsheather@hotmail.com

    Best wishes

    Your second cousin,
    Susan

  • 26 Februari 2009 - 13:08

    Evelyne:

    Dag Ellen en Gardo!
    Eindelijk, eindelijk is het zo ver! Ik wens jullie een héél fijne vakantie en veel plezier op deze bijzondere reis. Natuurlijk houd ik jullie berichtjes op de site in de gaten. Tot over een paar weken! liefs Evelyne

  • 26 Februari 2009 - 13:41

    Carla:

    Hi Gardo en Ellen!
    Is het al weer bijna zo ver! Jammer dat het er niet meer van gekomen is om een bezoekje aan A'hem te brengen. Dan maar na Australie. Hebben jullie in elk geval wel het een en ander te vertellen. Ik wens jullie allebei heel veel reisplezier en geweldige avonturen.

    Liefs van Carla, Edwin en kids.

  • 27 Februari 2009 - 10:28

    Marnix:

    Hoi Gardo en Ellen,

    De tijd vliegt voorbij en jullie vliegen maandag ook naar Australië.Ik wens jullie een hele fijne vakantie.

  • 27 Februari 2009 - 17:21

    Rool:

    Ha die Ellen en Gardo, Hiel veul plezier gewenst op ôllie lange reis ien Australië. Weej mit ut twed zeurge wel vur de punte. Groetjes Rool

  • 01 Maart 2009 - 11:44

    Pap En Mam:

    Hallo Gardo en Ellen

    Wij wensen jullie een hele goede reis en heel veel geluk en plezier

  • 01 Maart 2009 - 11:45

    Stan,Mark, Frank, Ik:

    Hoi Gardo en Ellen,

    Een hele goede en veilige reis heel veel plezier. Tot de 30e.

    Groetjes en veel liefs

  • 01 Maart 2009 - 13:28

    Marnix:

    "The countdown" is begonnen. Spannend he. Wanneer ik hem heb verstuurd nog 21 uurtjes. Plus nog 9 uur en jullie zijn in Hongkoong. En nog een "nog" een keer vliegen en dan eindelijk in AUSTRALIE!!!!

  • 01 Maart 2009 - 14:48

    Myrna:

    Gardo en Ellen

    Hebben jullie zondag ook voetbal gekeken FC Volendam hat bijna gewonnen maar NEC maakte in de laatste seconde een doelpunt dus 1-1. Ik wens jullie verder een fijne vakantie gewenst

    Groetjes Myrna.

  • 02 Maart 2009 - 13:06

    Inge Mutsaars:

    En inmiddels is het dan zover! DE REIS IS BEGONNEN! Geniet ervan en goed voor jezelf (en elkaar!) zorgen, hoor!
    groetjes
    Inge

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ellen en Gardo

Allereerst een tussenstop in Hongkong. Hier hebben we ongeveer een dag om de stad te verkennen. Tevens hebben we hier een daghotel. Vervolgens vliegen we door naar Cairns. Hier overnachten we 1 nacht. De volgende dag halen we de camper en dan begint de grote reis, 21 dagen trekken met de camper langs Australië's oostkust via Griffith en Wagga Wagga naar Sydney.

Actief sinds 10 Dec. 2008
Verslag gelezen: 501
Totaal aantal bezoekers 15840

Voorgaande reizen:

25 Mei 2017 - 28 Mei 2017

IJsland

02 Maart 2009 - 30 Maart 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: