Yeppoon Hervey Bay - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Ellen en Gardo Linders - WaarBenJij.nu Yeppoon Hervey Bay - Reisverslag uit Rockhampton, Australië van Ellen en Gardo Linders - WaarBenJij.nu

Yeppoon Hervey Bay

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Gardo

12 Maart 2009 | Australië, Rockhampton

Hallo allemaal,
Daar zijn we weermet een update vanuit een tankstation.
Alles goed hier. Het rijden met de camper valt mee, al moet ik wel bekennen dat Gardo rijdt en ik nog geen meter heb gereden. Ook het eten bevalt ons hier prima. Een waar vegetarisch paradijs. Vaak halen Gardo en ik allebei ergens anders eten dat we vervolgens op een gemeenschappelijk plein opeten (heel gebruikelijk hier).
Gisteren zijn we aangekomen in Yeppoon,nadat we eerst een stop hebben gemaakt in Rockhampton.In Rockhampton hebben we de stad bekeken en gewandeld in de kershaw gardens.Daarna een mooie camping gezocht gelegen aan zee. Nog even het strand op, helemaal verlaten en toen weerterug naar de camper. Vandaag weer vroeg op pad naar Hervey Bay.
Tot later!
Ellen en Gardo

• 12 Maart 2009 - 07:30

Sanne:

Kom op Ellen, laat je niet kennen. Niets stoerder dan een meid in een camper, haha!! Zo moeilijk kan het toch niet zijn, alleen de auto is ietsje groter.
    Letten jullie wel een beetje op, verlaten strandjes... dadelijk zitten er krokodillen!
    Krijgen we ook nog foto's te zien?

Voor nu... genieten!!

Liefs Sanne

• 12 Maart 2009 - 09:37

Yvette:

Hoi Ellen, ga toch maar eens achter het stuur zitten. Die kans krijg je voorlopig anders niet en dan kan Gardo ook eens een keer naar buiten kijken....
    Nog heel veel plezier en hartstikke goed dat jullie ons op de hoogte blijven houden. Heb van de week een stukje over de cycloon gevonden in de krant. Dat zal ik bewaren voor jullie plakboek.

• 13 Maart 2009 - 12:26

De Sulertjes:

Hoi Ellen & Gardo

Leuk om te lezen dat jullie zo'n mooie reis hebben,de reis van je leven om nooit meer te vergeten, met mooi weer (stuur maar 'n beetje op a.u.b.)Houd het recht daar down under en geniet nog met volle teugen!!! groetjes

• 13 Maart 2009 - 21:48

Nelly Piet:

Gardo Ellen wij zijn net terug van het voetbal,van vvv.ze hebben gewonnen 9 punten los Veel groetjes van Nelly en Piet

• 14 Maart 2009 - 10:45

Sussie:

Hallo Gardo en Ellen,

Kan weer even wat lezen ben bij de Reindonk, zo blijf ik toch op de hoogte van jullie reis, al had ik weer wat informatie via sms ontvangen wat ik nog op moet zoeken. We zien wel dat het prima met jullie gaat. En ik geloof dat jullie na deze reis wel toe zijn aan een rustige vakantie ha ha.

Heel veel groetjes en liefs van Stan, Mark, Frank en Arletta

Ellen en Gardo

Allereerst een tussenstop in Hongkong. Hier hebben we ongeveer een dag om de stad te verkennen. Tevens hebben we hier een daghotel. Vervolgens vliegen we door naar Cairns. Hier overnachten we 1 nacht. De volgende dag halen we de camper en dan begint de grote reis, 21 dagen trekken met de camper langs Australië's oostkust via Griffith en Wagga Wagga naar Sydney.

Actief sinds 10 Dec. 2008