Nogmaals familiebezoek !!!! - Reisverslag uit Wagga Wagga, Australië van Ellen en Gardo Linders - WaarBenJij.nu Nogmaals familiebezoek !!!! - Reisverslag uit Wagga Wagga, Australië van Ellen en Gardo Linders - WaarBenJij.nu

Nogmaals familiebezoek !!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Gardo

25 Maart 2009 | Australië, Wagga Wagga

Hallo allemaal,

Zoals jullie zien zijn we op dit moment in Wagga Wagga (Wogga). Gisteren hebben we eigenlijk met ontzettend veel tegenzin Griffith verlaten. De familie Sergi was zo ontzettend gastvriendelijk ..... we wilden eigenlijk het liefste daar blijven. Maar helaas, we hadden afgesproken om op dinsdag naar Wagga Wagga te gaan. s'Morgens hebben we nog wel een wandeling gemaakt met Marian, Julia en Lorenzo. Even naar de paarden en geiten kijken en daarna weer terug. Tony was volop aan het werk op de farm. Ook hem hebben we even aan het werk gezien. We hebben even wat gedronken en daarna een lichte fruitlunch nadat Tony weer thuis was. Om 2 uur hebben we toen maar een begin gemaakt met het pakken van de spullen. We hebben nog wat fruit meegekregen voor onderweg en voor de familie in Wogga. Onderweg was het een redelijk saaie reis want het enige wat we de hele weg zagen waren dorre vlaktes met hier en daar een boom. In Wogga werden we ontzettend vriendelijk ontvangen. We hebben Willy en Phil nog nooit ontmoet maar hier klikte het meteen. We hebben wat gedronken, later wat gegeten en om half 11 was het bedtijd. We hebben de hele tijd over van alles en nog wat gepraat. De volgende morgen ontbijt. Ik heb voor iedereen even sinaasappels uit geperst, even opfrissen en daarna de auto in. We zijn eerst naar de Licorice fabriek gegaan. Daar kon je het hele proces bekijken, de gift shop bekijken en daarna het licorice winkeltje bezoeken. We hebben nog koffie gedronken en daarna weer via een andere route terug. Op het universiteitsterrein zijn we nog naar de winery geweest. Enkele wijntjes geproeft.... heerlijk !!!
Daarna naar de galerij van Willy. We kregen er een rondleiding en een uitleg. Phil heeft mij zijn lijstenmakerij laten zien. Ellen heeft nog van Willy een theekop met schotel gekregen. Erg mooi en ook nog in Ellen's favoriete kleur.... paars !!! Even een lunch bij een eettentje om de hoek. Daarna zijn we naar een heuvel gegaan in het midden van de stad waar je een mooi uitzicht hebt over de stad en de omgeving. Even een korte tussenstop voor toilet en daarna naar de vader van Willy. Dat is dus de oom van Ellen's vader Bert. Het was een kort bezoek maar ongetwijfeld het hoogtepunt van de dag. We werden ontvangen door Joe in het nederlands en wat kon die 84-jarige man een verhalen vertellen geweldig. We kregen koffie, thee en speculaas. We hebben de beste man ook nog op een stuk film gezet. Leuk voor de rest van de familie en ...... om voor altijd te bewaren !!! Nu moeten we hier morgen alweer afscheid nemen. het is ontzettend jammer om elke keer van die ontzettend aardige mensen afscheid te nemen. Maar we hebben vanavond nog. Morgenvroeg vertrekken we op tijd richting Sydney om de campervan daar in te leveren. Daarna een taxi nemen en naar het hotel. Wat daarna gebeurt laten we in het volgende en waarschijnlijk laatste bericht vanuit Australië......

Groeten van ons,

Ellen en Gardo.

• 25 Maart 2009 - 06:32

Rool:

Hoi Ellen en Gardo,

Zoë te laeze bevèlt ut ôllie goed daor beej die Aussies. Ik mot efkes melde dat we mit ut twed al veilig zien ien de competitie want Heijen hed zich ôk al teruggetrokke. Afgeloeëpe zondag hebbe we gestund tigge Venroy 4 dur en puntje weg te slaepe (1-1). Ut wurd vur hun lastig um nog kampioen te werre. Kommende zondag ienhale tigge Wittenhorst 3. As we den wedstrijd winne dan hebbe we de 2e periode gewonne en kriege we 100 bonne die we dan op 5 april gaon nuttige (dan ziede geej dur ôk wer beej). Nog hiel veul schik gewenst en un goeje terugreis. Groetjes Rool

• 25 Maart 2009 - 08:29

Akentjes Te Swolgen:

Ha Globetrotters,

dit is waarschijnlijk ook ons laatste berichtje en zien we jullie thuis in Rooij.

Fijn dat jullie de familiebezoekjes als waardevol zien.

Geniet nog met volle teugen in de mooie stad Sydney. We zijn erg benieuwd naar de foto's, die komen we zeker een keertje bij jullie kijken!

Goede terugreis.

Herbert en Jolanda, Marnix en Myrna

• 25 Maart 2009 - 10:43

Tina:

Geniet nog van de dagen in Sydney, wacht in spanning op de film en foto's. Veel plezier en goede terug reis.
    groetjes Tina en de rest van de Klepkes

• 25 Maart 2009 - 11:00

Lieke:

Hebben jullie ook nog pinguins gezien in de dierentuin? veel groetjes van Lieke en ook van Femke en papa en mama

• 25 Maart 2009 - 12:30

De Sergi's:

Ha mensen van t goede leven,

Fijn dat jullie toch nog een beetje hebben kunnen relaxen in Downunder. We vonden t ontzettend gezellig om jullie op bezoek te hebben, kort maar krachtig. Volgende keer toch iets langer blijven hoor.
    Geniet nog van de laatste dagen in Sydney!

Groetjes
    Marian & Tony, Julia, Lorenzo

• 25 Maart 2009 - 13:04

Arne:

Geniet lekker van jullie laatste dagen in Sydney!! Dat zal straks wel afkicken worden, het is hier druilerig lenteweer...

Even voor Ellen wat NEC-nieuws: de UEFA heeft NEC voor het aansteker incident tegen HSV een boete gegeven van € 50.000,- !!! Daarbij een voorwaardelijke straf van 1 wedstrijd zonder publiek met een proeftijd van 3 jaar.

Verder leek het erop dat Alfons Groenendijk (nu WillemII) onze nieuwe trainer ging worden, maar op de dag dat ze zouden tekenen, heeft hij afgezegd. Lekker verhaal dus. Ben benieuwd wie er nu uit de hoge hoed komt...

Groetjes, Arne!

• 26 Maart 2009 - 08:28

Cindy:

hallo luitjes,

Jeetje wat gaat de tijd snel. Geniet er nog maar extra van die laatste dagen!!!

Doei.

gr. Cindy

• 26 Maart 2009 - 15:19

STAN En Mark:

hallo Grad en Elleke

Wat leuk dat jullie bij de fam. geweest zijn. Maar goed dat jullie weer bijna terug komen, dan zie je weer leuke en vriendelijke mensen ha ha. Misschien komen we maandagmiddag wel even als jullie niet te moe zijn.
    Groetjes