De allerlaatste uurtjes!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ellen en Gardo Linders - WaarBenJij.nu De allerlaatste uurtjes!! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Ellen en Gardo Linders - WaarBenJij.nu

De allerlaatste uurtjes!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Gardo

28 Maart 2009 | Australië, Sydney

Hallo allemaal,

In het laatste berichtje zouden we Susan over een uurtje ontmoeten. We waren in een warenhuis en vandaar zijn we met een koffie in de hand terug gelopen naar het hotel. Ff opfrissen en daarna naar de lobby. We waren nog maar net in de lobby toen Susan kwam binnenlopen. Ze nam ons meteen mee voor een wandeling naar de haven waar we op een rondvaartboot de haven van Sydney gingen bekijken. Op de boot kregen we een cocktail. Het was een hele mooie tocht. Vanaf het water zie je de stad toch heel wat beter dan tussen de wolkenkrabbers. Daarna hebben we nog een hapje gegeten en zijn weer terug gegaan naar het hotel. De volgende ochtend zou Susan ons om 8 uur ophalen voor een wandeling van Bronti Beach naar Bondi Beach. Maar de wandeling kwam pas na een ontbijtje in een restaurant nabij Bronti Beach. Heerlijk ontbijtje !! De stranden waren prachtig en de wandeling was erg mooi. In een bar langs Bondi Beach hebben we nog een smoothie gedronken. Daarna via de kust en enkele mooie uitzichtpunten terug naar het centrum waar Susan een wandeling door The Rocks had geregeld. Eerst nog een koffie en iets te eten. Het kantoortje voor de wandeling zat om de hoek bij het eettentje. We waren er zo. De man die ons rondleidde. Was een ontzettend aardige grappige man die ontzettend veel van The Rocks wist. De rondleiding duurde 2 uur en hield al die tijd onze aandacht. Daarna hebben we nog enkele biertjes gedronken in een kroegje. Susan was toch een beetje vermoeid door haar drukke werkweek en de wandelingen. Ze wilde graag naar huis en een beetje (veel) slapen. Ze heeft ons terug gebracht naar het hotel via een omweg door o.a. Chinatown. We hebben afscheid van haar genomen en teruggegaan naar onze hotelkamer. Susan had ons een restaurant gewezen wat dicht bij ons hotel lag en waar we beiden lekker konden eten. We zijn daar ook naar toe gegaan en hebben heerlijk gegeten !!!
Nu zitten we in de lobby van het hotel een berichtje te maken en onze laatste uurtjes uit te zitten. Vanavond is er een actie hier in Sydney. Van half 9 tot half 10 wordt er bespaard op elektriciteit. Waar kan worden de lichten uit gedaan. We hopen dat wanneer we terug komen in Nederland het natuurlijk licht niet is gedimd maar dat de zon volop schijnt. We hebben wel veel regen gehad maar die lekkere zon is toch wel ontzettend lekker !!!

Groeten en tot ziens in Nederland,

Ellen en Gardo.

• 28 Maart 2009 - 10:43

Maarten En Sandra:

Hallo vakantiegangers,

Leuk om al jullie belevingen te lezen, zo te zien hebben jullie een schitterende reis gehad.
    We wensen jullie een goede reis richting het natte en frisse kikkerland.
    Tot ziens,

groetjes van Maarten en Sandra

• 28 Maart 2009 - 10:44

De Sergi's:

Hoi hoi,

Jullie laatste nachtje in Downunder.....aan alles komt een eind. Voor morgen een hele goede terugreis en dat jullie maar lekker kunnen uitrusten tijdens de lange vlucht.
    Ik heb net wat foto's van jullie verblijf naar t thuisfront gemaild.
    Doe iedereen de groetjes van ons in t hopelijk zonnige Nederland!

• 28 Maart 2009 - 11:38

Myrna:

Hoi Gardo en Ellen,

ik heb net in de stromende regen gevoetbald, we hebben met 2-1 gewonnen van Stormvogels, ik heb allebei de goals gemaakt.
    Fijne terugreis toegewenst, groetjes Myrna

• 28 Maart 2009 - 17:54

Fam. Hagens:

Ha die Gardo en Ellen,

Alle dagen tot aan het randje gevuld zo te lezen. Jullie moeten bij thuiskomst vast nog even bijkomen van alles. Maar in ieder geval voorzien van onvergetelijke moment. Een goede reis naar huis en tot ziens.

Theo en Ingrid

• 28 Maart 2009 - 20:03

Mildred:

Lieve Gardo en Ellen,

Grappig: ik zie een uurtje geleden, in het journaal van 20.00 uur, van die actie in -onder andere- Sydney en lees dit nu in jullie berichtje...

Trouwens: dit gaan jullie niet meer lezen waarschijnlijk, maar de klok wordt vannacht verzet. Duurt de terugreis ineens "een uurtje langer". Ik wens jullie nogmaals een hele goede terugreis en fijne thuiskomst!

Tot (zo) snel (mogelijk)!