Nog maar enkele uurtjes voor vertrek !!!!! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Ellen en Gardo Linders - WaarBenJij.nu Nog maar enkele uurtjes voor vertrek !!!!! - Reisverslag uit Venray, Nederland van Ellen en Gardo Linders - WaarBenJij.nu

Nog maar enkele uurtjes voor vertrek !!!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Gardo

01 Maart 2009 | Nederland, Venray

Hallo allemaal,

ja, ja , nog maar enkele uurtjes voor het vertrek naar Australië !!! Morgen gaat het voor ons om 6:00 uur beginnen. Bert staat dan bij ons voor de voordeur. Hij brengt ons naar Schiphol. Waarschijnlijk zullen we een tijdje in de file staan (maandagmorgen) maar niet op de A9 !!!
Om 13:15 uur gaat ons vliegtuig van de grond richting Hongkong. Dinsdagmorgen om 7:45 uur verwachten we te landen in China !!! We worden op het vliegveld opgehaald en naar het hotel gebracht. Wat we die dag allemaal gaan doen lezen jullie in het volgende bericht.......
We zien jullie over 4 of 5 weken,

Groeten,

Ellen en Gardo.

• 01 Maart 2009 - 18:07

Sanne:

Hoi!

Nou, dan maar op tijd naar bed vanavond! Heeeeel erg veel plezier, geniet ervan, let goed op elkaar, maak veel foto's en zorg dat er minimaal 1 kangaroe bij zit.

We zien jullie wel weer een keertje, in de tussentijd zullen we jullie avonturen hier wel volgen.

Groetjes Eef, Siem, Twan en Sanne

• 01 Maart 2009 - 18:09

Arjen:

Ik ga net op internet, onderandere om jullie nog een goede reis te wensen. Bij deze dus, GOEDE REIS!!! Geniet ervan en kom met een volle rugzak weer terug!
    groetjes, Arjen

• 01 Maart 2009 - 18:39

Jolanda:

Gardo en Ellen,

hopelijk hebben jullie nog een goede nachtrust!!!.

Geniet ze saampjes. Ik ben benieuwd naar jullie reisverslag.

Have a good trip...

Groetjes, Jolanda

• 01 Maart 2009 - 19:21

Mildred:

Lieve Gardo en Ellen,

Een héle goede reis en we "treffen" elkaar weer op "Waarbenjij.nu"!

dikke kus van Mildred

• 01 Maart 2009 - 20:06

Ruud:

Super zo'n reisverslag, het begin is er!!!

Mak er enne kei moije vakansie van mit ollie beije en genéét van ut leave! Doei.....

• 02 Maart 2009 - 07:20

Cindy:

Hallo luitjes,

Heel veel plezier toegewenst in Australië, geniet er van!!!

Gr. Cindy

• 02 Maart 2009 - 07:54

Sylvia:

Hoi Gardo en Ellen

ik wens jullie een hele fijne en veilige reis.

• 02 Maart 2009 - 19:12

Myrna:

Hoi Gardo en Ellen,

maandag 21:09 uur.
    Ik ben samen met mama jullie vliegtuig op internet aan het volgen. Leuk! Over 2 en een half uur landen jullie in Hongkong. Spannend, hoe was jullie flight.?

groetjes,
    Myrna en Jolanda

• 02 Maart 2009 - 20:21

Marcel&Oriana&Kids:

En is het eerste deel van de reis al meegevallen?
    Veel succes met deel 2 en dan kan het avontuur echt beginnen.

Robin zij net dat hij jullie gisteren gemist heeft maar hijkomt wel foto's kijken als jullie terug zijn.

Ellen en Gardo

Allereerst een tussenstop in Hongkong. Hier hebben we ongeveer een dag om de stad te verkennen. Tevens hebben we hier een daghotel. Vervolgens vliegen we door naar Cairns. Hier overnachten we 1 nacht. De volgende dag halen we de camper en dan begint de grote reis, 21 dagen trekken met de camper langs Australië's oostkust via Griffith en Wagga Wagga naar Sydney.

Actief sinds 10 Dec. 2008