We zijn er !!!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Ellen en Gardo Linders - WaarBenJij.nu We zijn er !!!! - Reisverslag uit Cairns, Australië van Ellen en Gardo Linders - WaarBenJij.nu

We zijn er !!!!

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Gardo

04 Maart 2009 | Australië, Cairns

Hallo allemaal,

Eindelijk zijn we in Cairns aangekomen. Behoorlijk vermoeid maar zeker voldaan zaten we zojuist aan ons eerste biertje hier in het zonnige Cairns. Maar ik zal vooraan beginnen.

De reis naar Schiphol verliep al niet vloeiend maar uiteindelijk waren we ruim op tijd in Amsterdam (Bert bedankt !!!). De vlucht verliep goed. Zelfs Ellen vond dit !!
De landing in Hongkong was volgens Ellen dan ook op het water maar volgens mij waren we niet in een watervliegtuig gestapt !!! We werden door een limousine opgehaald (!!) en naar het hotel gebracht. Dit lag helaas niet in hartje Hongkong maar in dorp in de buurt van Hongkong (HK) waar tussen de snelwegen een groot hotel was gebouw. Hiermee was overigens helemaal niets mis. Na het inchecken en een lekkere douche hebben we bij de portier geinformeerd wat we in HK konden doen. We moesten om 20:00 uur weer uit onze kamer dus .... we konden niet zo veel meer doen. Wat nog wel ging was het nemen van de shuttlebus. Een gratis bus van het hotel naar HK..... daar is toch niets mis mee. Na 2 uurtjes rondlopen waren we toch wel zo uitgeput dat we met dezelfde bus weer naar het hotel gingen en lekker even op bed zijn gaan liggen. Om 20:00 uur dus uit de kamer en tot 21:00 uur in de lobby gezeten. De lobby werd om de 10 minuten gevuld met een buslading chinezen. Waar ze vandaan kwamen en wat ze in het hotel kwamen doen...... geen idee!!! Het bleef er een kippenkooi.
Weer met dezelfde limousine naar het vliegveld en de volgende dag waren we om ongeveer 10 uur in Brisbane. Hier moesten we even het vliegtuig uit voor de grote schoonmaak. Op het vliegveld van Brisbane hebben we nog even in de winkels rondgelopen. We hebben al enkele dingen gezien die we mee naar huis moeten en zullen nemen (Wen, jouw Uggs zijn gesignaleerd, nu die voor Amy nog!!!) De Fruit Tingles ook !!!
Twee uurtjes later zaten we ook alweer in hetzelfde vliegtuig naar Cairns. Hier een taxi genomen en naar het hotel. Douchen en naar het centrum gewandeld (ook de eerste Subway is gesignaleerd !!!) en een eerste biertje gedronken. Die kwam wel erg hard aan !!! Nu even een berichtje maken dus....
We zijn goed gearriveerd hier Down Under !!! Het is maar dat jullie het weten !!! We maken er iets moois van ...

Ellen en Gardo.

• 04 Maart 2009 - 06:21

Yvette:

Goed nieuws om de werkdag mee te beginnen. Fijn dat alles goed is gegaan. Zie uit naar jullie volgende bericht. Groeten van Yvette, Edwin, Femke en Lieke

• 04 Maart 2009 - 06:38

Sanne :

Heey!

Wat een goed nieuws...we zijn er!
    Fijn dat de lange reis is meegevallen. Om eerlijk te zijn, ik moet er niet aan denken! Maar ja, voor wat hoort wat.
    Nu lekker gaan genieten van alles wat er op jullie pad komt.

Zie uit naar jullie nieuwe berichtje!!

Groetjes Eef, Siem, Twan en Sanne

• 04 Maart 2009 - 06:50

Wendy, Tom En Amy:

Hoi Vakantiegangers,

ja want zo mogen wij jullie noemen vanuit ons kikkerlandje! Haha.
    We zijn best wel een beetje jaloers op jullie, want wie wil er nu geen zonnetje en een lekker pilsje (dit dan voornamelijk namens Tom).

Fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen en de reis zelf voor Ellen is meegevallen.
    Nu wil ze voortaan altijd van die verre reizen gaan maken!!!

Goed man dat jullie je huiswerk al meteen hebben gedaan. De Uggs van Amy zullen jullie denk ik ook wel snel gaan tegen komen.

Geniet er samen van want dat hebben jullie verdient, en lang op moeten wachten.

Groetjes Wendy, Tom en een dikke knuffel van Amy.

• 04 Maart 2009 - 07:01

Mildred:

G'day mates!

Fijn dat jullie reis voorspoedig is verlopen (hoe vermoeiend ook)! Geniet ervan en ik kijk uit naar het volgende berichtje.

x Mildred

• 04 Maart 2009 - 08:40

Frans En Rian:

Heey hallo vakantiegangers,

Hartstikke fijn dat alles tot nu toe goed is gegaan. We gaan jullie op de voet volgen, en als er iets te melden is vanuit het koude nuenen, zal ik het jullie zeker niet onthouden. Geniet ervan, maak er iets leuks van en ik zie nu al uit naar de foto's. (PS niet teveel UGGS kopen, want Wen heeft al schoenen en zeker laarzen genoeg, en nog maar niet te spreken van Amy, die schoenenkast puilt nu al uit). Ha ha ha ha.

Veel liefs en kusjes

• 04 Maart 2009 - 09:23

De Sergi's:

Hoi hoi,

Welkom in Downunder! Fijn om te lezen dat jullie een goede vlucht hebben gehad. En nu lekker gaan genieten van jullie reis en de koude XXXX (four X) zoals ze dat koude goudgele sap in Queensland noemen.

Groetjes
    Marian & Tony, Julia, Lorenzo

• 04 Maart 2009 - 11:46

Tonny En Bert:

Hoi
    Fijn te horen dat alles zo goed is verlopen,en nu maar genieten daar. Laat snel iets van jullie horen wat je zoal tegen komt we zijn benieuwd.

• 04 Maart 2009 - 20:25

De Loi:

Hoi,

fijn dat alles goed is gegaan. Wij wensen jullie heel veel plezier en geniet van de reis.

Groetjes, Ron Antoinette Sjoerd en Bart

P.s. wilde nog laten weten dat ik 15-3 mijn verjaardag vier!!

• 04 Maart 2009 - 21:26

Arne:

Hoi reizigers,

Leuke site, om zo op de hoogte te blijven. Fijn om te lezen dat de reis goed is gegaan. Geniet van de zon in Cairns!

Eerste nieuwtje van je NEC-maatje, Ellen: We liggen helaas uit de KNVB-beker, zeer geflatteerd verloren in Heerenveen met 3-1. NEC beheerste het spel grote delen, maar maakte de kansen niet af. Zij deden dat wel. Helaas! Aan de andere kant: nu kan de focus helemaal op de competitie, zondag thuis tegen AZ!

Groetjes en tot horens!

• 05 Maart 2009 - 08:16

Brigitte:

Ha die Aussie's,

Goed om te lezen dat jullie heelhuids daar aan de andere kant van de wereld zijn aangekomen! En zo te zien, genieten jullie al met volle teugen (vooral dat biertje). En al een Subway gesignaleerd... die hebben jullie toch zeker wel in jullie reisschema opgenomen.

Veel plezier in ieder geval en ik zie jullie reisavonturen wel verschijnen.

Groetjes
    Brigitte

• 05 Maart 2009 - 10:33

Karel & Leny:

Ellen & Gardo
    Fijn te horen dat alles naar wens verloopt.
    Geniet er van .
    Groetjes uit Oostrum.

• 05 Maart 2009 - 17:56

Ami En Amy:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen!!!Laat die uggs voor bulletje maar zitten,want ze heeft er al genoeg!!!Voor Amy neem maar mee,want ik denk dat als jullie terugkomen ze al loopt!groeten je broer

• 05 Maart 2009 - 18:43

Debora:

Hi mates!

Wat leuk om te lezen... We hopen dat jullie dit tijdens de reis af en toe blijven doen, dan kunnen wij toch ook een beetje meegenieten! Het begin klinkt al erg goed. En kan het "Grote Genieten" dus echt beginnen! Doe voorzichtig en geniet niet met mate (alleen met 'mates' haha).

groetjes vanuit druilerig Boxmeer

Peter, Debora en Amber

p.s. ik weet niet hoeveel ruimte jullie nog in die koffers hebben op de terugweg, maar een extra paar uggs raak je aan mij (en Amber) altijd kwijt... ;-)

• 06 Maart 2009 - 11:31

De Klepkes:

Fijn dat alles goed gaat, geniet van het mooie Australië, maak veel foto's, kunnen wij die bekijken zo gauw we weer bij jullie op bezoek komen( op de fiets!!!) Groetjes de Klepkes