Tropische storm - Reisverslag uit Townsville, Australië van Ellen en Gardo Linders - WaarBenJij.nu Tropische storm - Reisverslag uit Townsville, Australië van Ellen en Gardo Linders - WaarBenJij.nu

Tropische storm

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Ellen en Gardo

08 Maart 2009 | Australië, Townsville

misschien hebben jullie het al gehoord. Langs de oostkust van Australie hebben we bezoek van een tropische storm, Cycloon Hamish. Onze dag gisteren op het Great Barrier Reef ging niet door. We zijn daarom doorgereden naar Townsville. De storm gaat net aan Townsville voorbij omdat het in een baai ligt. We hebben onderweg wel enkele regenbuien gehad maar de tocht verliep verder prima. Vanaf de caravanpark waar we nu staan konden we de cycloon in de verte nog zien. Vannacht prima geslapen !! Vandaag zijn we vroeg opgestaan om naar het Billabong Sanctuary te gaan. Ontzettend mooi park waar we koala's, kangaroo's (met de hand gevoerd !!) en krokodillen gezien !!! Verder gaan we naar ReefHQ ter vervanging van ons bezoek aan het GB Reef. Vandaag is het hier prima weer maar op zee ondervinden ze nog de naweeen van de storm dus een bezoek aan het echte Reef zit er helaas niet in !!Tot het volgende bericht.

Ellen en Gardo.

• 08 Maart 2009 - 07:46

Sanne:

Heey!

Yes... eerste krabbel!
    Zorg maar dat jullie uit de buurt blijven van die cycloon, dadelijk vlieg je nog met camper en al terug naar Nederland! En om dan weer terug moeten te rijden... haha!

Zorg goed voor elkaar!

Liefs Sanne

• 08 Maart 2009 - 09:09

Chantal:

Hallo daar,

Zo te lezen, bevalt het jullie down under niet slecht.
    Jammer van het GBr, maar er is nog genoeg moois te zien. Is de camper groot genoeg voor jullie 2?
    Heel veel plezier en we houden jullie in de gaten!

Groetjes van Chantal, Michiel, Tessa en Jasper.

en nog een kusje van Tessa

• 08 Maart 2009 - 15:40

Femke:

nec heeft verloren van AZ met 0-1. Jammer hè?
    Dikke kus van femke

• 08 Maart 2009 - 17:34

Piet En Nelly:

Hoi Gardo en Ellen,

hoe is het met jullie? Met ons is alles goed. Zondag 8 maart 2009 Arcen 1 - Oostrum 1 1 - 1 (na 90 speelminuten).
    Oostrum 2 was afgelast.
    Verder nog een fijne zonnige vakantie.

p.s. de bloemetjes worden goed verzorgd.

Tot kijks!

Piet en Nelly

• 08 Maart 2009 - 17:49

Myrna En Jolanda:

Hoi "Aussie's",

by the way hoe was de kangaroo burger en de vegetarische burger???

Hoe bevalt het leven in de camper?

Ik heb zaterdag gewonnen van Afferden met 4-3, 3 goals gemaakt een echte hattrick. Marnix heeft van Irene gewonnen met 4-1. Jammer, N.E.C. heeft verloren, maar dat mag de pret voor Ellen niet drukken of.................

Groetjes,
    Jolanda en Myrna

• 08 Maart 2009 - 17:49

Myrna En Jolanda:

Hoi "Aussie's",

by the way hoe was de kangaroo burger en de vegetarische burger???

Hoe bevalt het leven in de camper?

Groetjes,
    Jolanda en Myrna

• 09 Maart 2009 - 14:36

Sjef En Inge:

Hoi Gardo en Ellen,

Wat een toffe verhalen, wij willen meer! Om zelf deze ellendige winterdepressie op de Marjolein te doorstaan.

We wachten vol smart, geniet er van!

groetjes Sjef en Inge

• 09 Maart 2009 - 18:17

Sussie:

Ha Gardo & Ellen

Eindelijk kan ik weer wat lezen, ben bij Netje. Erg leuk die verslagen van jullie, geniet van jullie reis.Heel veel groetjes van Stan, Mark, Frank en Arletta

Ellen en Gardo

Allereerst een tussenstop in Hongkong. Hier hebben we ongeveer een dag om de stad te verkennen. Tevens hebben we hier een daghotel. Vervolgens vliegen we door naar Cairns. Hier overnachten we 1 nacht. De volgende dag halen we de camper en dan begint de grote reis, 21 dagen trekken met de camper langs Australië's oostkust via Griffith en Wagga Wagga naar Sydney.

Actief sinds 10 Dec. 2008